Program

Program

by
Program
začínáme v 10:00
TEREZA ŠÍPKOVÁ –Senior Brand Strategist z Parliama
JAKUB ŠEPS –vedoucí Odboru cestovního ruchu Libereckého kraje

10:20 – 10:50

INFLUENCER JAKO ÚČINNÝ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ

◼ Kdo to je influencer ◼ Influencer Marketing vs. tradiční média ◼ Využití Influencer Marketingu pro propagaci Libereckého kraje

TOMÁŠ VITÁSEK
– zástupce společnosti Monitora

11:00 – 11:15

Jak monitorovat sociální sítě

◼ Jak monitorovat sociální sítě ◼ Jak pracovat s daty ◼ A jak s nimi naložit i dál?

MARIE ŠVANDOVÁ – Influencer Specialist
z Parliama
DANIEL PROCHÁZKA – Influencer

11:15 – 12:00

INFLUENCER JE TAKY ČLOVĚK

◼ Jak najít správného influencera ◼ Jak probíhá spolupráce a její vyhodnocení ◼ A na co si dát během spolupráce pozor ◼ Veselé a poučné historky z postování

MARKÉTA ČERVINKOVÁ – Členka Zastupitelstva Libereckého kraje a města Česká Lípa
a influencerka
JAROSLAV DEMČÁK – Starosta Hejnic
a influencer

12:15 – 12:30

STAROSTA A INFLUENCER?

◼ Instagram jako platforma pro komunikaci o dění v obci ◼ Co se na účet veřejného činitele hodí a co už je na hraně ◼ Jak pracovat s komentáři

Andrea Voříšková (Pavelcová) – Advokátka z eLegal

12:30 – 13:00

Výstupy influencera budou navždy součástí vašeho brandu

Pohlídejte si proto podmínky, za kterých do spolupráce jdete

KATEŘINA PAVLÍKOVÁ – tisková mluvčí Čedoku a členka Výkonného výboru PR Klubu

13:15 – 13:45

Za hranice

◼ Jak nastartovat influencer marketing v cestovce levně a efektivně ◼ Jak pracují s influencery v nejstarší cestovce v Česku? ◼ Co se povedlo a z čeho jsme se poučili

Změna programu vyhrazena

Share

Nejnovější příspěvky

    Nejnovější komentáře

    Žádné komentáře.

    Archivy

    Žádné archivy k zobrazení.

    Rubriky

    About Our Blog

    Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition.

    Categories

    Recent Posts

      Tags