Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi pořadatelem konference Kousek Marketingu (dál jen jako „konference“) a účastníky, kteří si na tuto konferenci zakoupili platnou vstupenku.
Pořadatelem konference je společnost Parliamo, s.r.o., Parliamo, s.r.o.
IČ: 29036861, DIČ: CZ29036861, se sídlem Salvátorská 931/85, PSČ 110 00, Praha
(dále jen jako “Pořadatel”). Kontaktní údaje jsou uvedeny na webových stránkách https://parliamo.cz/kontakt/
Pořadatel nabízí na webových stránkách https://kousekmarketingu.cz/ zakoupení vstupenky na konferenci Kousek Marketingu, který opravňuje oprávněného držitele vstupenky k účasti na konferenci Kousek Marketingu (dále jen jako „vstupenka“).
UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouva dle těchto podmínek mezi Pořadatelem a účastníkem konference je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky a potvrzení přijetí platby za vstupenku Pořadatelem.
- Platné datum konání konference, místo konání konference, plný výčet plnění poskytovaných Pořadatelem, k jejichž využití vstupenka na konferenci jejího držitele opravňuje, a konečná cena vstupenky, jsou uvedeny na webových stránkách https://kousekmarketingu.cz/ a jsou platné k okamžiku koupě vstupenky.
CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena vstupenky je uvedena v měně CZK. Pořadatel neúčtuje žádné poplatky, či náklady na dodání vstupenky.
- Vstupenku je možné zaplatit prostřednictvím platebního systému ThePay nebo po vzájemné domluvě na fakturu, vždy však před termínem konání konference.
- Platnost vstupenky a této smlouvy je podmíněna úplným zaplacením ceny vstupenky. Vstupenku nelze vrátit (vyjma zákonného práva na odstoupení od smlouvy u spotřebitelských smluv, viz níže).
PODMÍNKY UPLATNĚNÍ VSTUPENKY
- Vstupenka je přenosná, pouze však do jejího prvního uplatnění u Pořadatele při prvním vstupu na konferenci.
- Jedna vstupenka platí vždy pouze pro jednu osobu.
- V případě zrušení konference ze strany Pořadatele bez stanovení náhradního termínu konání konference vrátí Pořadatel držiteli vstupenky 100% uhrazené ceny.
- Pořadatel si vyhrazuje právo změnit místo konání konference, datum konání a programu konference z technických důvodů. V případě podstatné změny programu konference co do jejího celkového rozsahu, je držitel vstupenky, který je spotřebitelem, oprávněn uplatnit u Pořadatele vadu plnění ze vstupenky.
- Pří neuplatnění, nebo úplném, či částečné nevyužití vstupenky jejím držitelem z důvodů ležících nikoliv na straně Pořadatele, nevzniká držiteli vstupenky právo na vrácení ceny vstupenky, nebo její části, nebo nárok na jiné plnění ze strany Pořadatele.
REKLAMAČNÍ ŘÁD A INFORMACE O ZÁRUCE
- S ohledem na charakter služby poskytované dle této smlouvy neposkytuje Pořadatel na plnění dle této smlouvy záruku. Držiteli však svědčí práva z vadného plnění v rozsahu dle občanského zákoníku a práva z případného vadného plnění se jinak řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
- Případná práva z vadného plnění dle této smlouvy je nutno uplatnit písemně na Pořadatele. Uplatnění práv z vadného plnění musí obsahovat celé jméno (nebo obchodní firmu), adresu, IČO (je-li přiděleno), e-mail, číslo vstupenky a případné další kontaktní údaje držitele vstupenky a popis, v čem má spočívat vadnost plnění. Reklamační formulář není předepsán.
- Držitel vstupenky, který uplatnil práva z vadného plnění bude Pořadatelem ohledně vyřizování uplatněného nároku z vadného plnění kontaktován na emailovou adresu (a nemá-li ji, pak na adresu bydliště, či sídla, kterou udal při uplatnění vady), a to bez zbytečného odkladu. Je-li držitel vstupenky spotřebitelem, musí být uplatnění nároků z vadného plnění vyřešeno do 30 dnů. V ostatních případech v přiměřené lhůtě.
- Všechna práva a povinnosti z této smlouvy mezi Pořadatelem a držitelem vstupenky osobami se řídí právním řádem České republiky a jakékoli případné spory budou rozhodovány výlučně soudy České republiky.
INFORMACE O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO SPOTŘEBITELE
Je-li držitel vstupenky spotřebitelem, má právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě do 14 dnů ode dne koupě vstupenky, a to prostřednictvím odstoupení zaslaného na e-mail sipkova@parliamo.cz výhradně z e-mailové adresy, kterou uvedl při koupi vstupenky (to slouží jako jedna z verifikací identity držitele vstupenky). Spotřebitel však nemá právo od této smlouvy odstoupit, jestliže využil vstupenku k účasti na konferenci před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy (tj. například pokud vstupenka byla zakoupena týden před konáním konference a její držitel vstupenku využil ke vstupu na první den konference).
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
INFORMACE O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ informace o zpracování a ochraně osobních údajů naleznete na: www.kousekmarketingu.cz